Štít Albrechtice - ZPRAVODAJ č. 264

26.05.2020

Milí přátelé,

dovolte mi, abych Vám ještě jednou potvrdil to, co už vlastně víte. 47. ročník Štítu Albrechtic, který se měl uskutečnit ve dnech 19.6. - 20. 6. 2020 v Lesních Albrechticích se RUŠÍ. Příčinou je samozřejmě pandemie koronaviru. Ve stejných dnech, to znamená 19.6.2020 a 20.6.2020, se ovšem uskuteční setkání starostů a členů Stálého výboru Štítu. Starosta Březové, resp. Lesních Albrechtic už psal zvací dopis ostatním starostům. Já jsem Březovou navštívil v pátek, 22.5.2020. Na setkání s Pavlem Schneidrem jsme domluvili akci právě v Relax Pensionu Schönwald v Podlesí nad Odrou, asi 5 km od Budišova nad Budišovkou. Ihned jsem obvolával členy Stálého výboru Štítu. Někteří účast potvrdili, ostatní, pokud se budou chtít zúčastnit, musí tuto skutečnost oznámit starostovi Schneidrovi do pátku, 29.5.2020. Domluvili jsme se, že ubytování si bude hradit každý sám, jedná se o 650,- Kč/ os. / 1 noc se snídani. Telefon na Pavla je724 182 959. I já se těším na setkání s Vámi. Program bude Pavel rozesílat e- mailem, nebudu mu do toho zasahovat. Tam se domluvíme, zda by byla možnost 47. ročník Štítu uskutečnit v pozdějším termínu letošního roku, samozřejmě všechno záleží od epidemiologické situace.

Došlo by ke změně i místa konání akce.

Zatím všechny zdravím a těším se na setkání !

Stanislav Kowalski

předseda Stálého výboru Štítu Albrechtic

Copyright © 2018 Štít Albrechtic | Všechna práva vyhrazena | Marek Chmiel
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky